Ledenadministratie
Bij de ledenadministratie kunt u informatie aanvragen in verband met aan- of afmelding van een lid, maar ook wijzigingen doorgeven in persoonsgegevens.
Het
is erg belangrijk dat wijzigingen in woonadres, bankrekeningnummer
direct worden doorgegeven aan de ledenadministratie. Op deze wijze kunnen we u
altijd van actuele en relevante informatie voorzien.
Uw mailadres en telefoonnummer kunt u, als u ingelogd bent, op de website onder instellingen zelf wijzigen.
Mocht u nog geen inlogcode hebben ontvangen of deze vergeten zijn, mail even naar de ledenadministratie dan sturen wij u een nieuwe inlogcode.
Opzeggen van een lidmaatschap dient voor 1 mei van enig jaar te gebeuren per mail naar [email protected]. In geval van te late opzegging is het lidmaatschapsgeld van een heel jaar verschuldigd. Hockey Club Uden moet voor een heel jaar contributie afdragen aan de KNHB.
Indien een lid gedurende een half seizoen niet kan hockeyen vanwege ziekte/verhuizing/zwaar wegende omstandigheden, dan kan het betreffende lid schriftelijk aan het bestuur, [email protected], verzoeken om restitutie van maximaal een half seizoen contributie. Het bestuur beslist.
De ledenadministratie wordt
gevoerd door:
Hetty van den Elzen